exhibition invitation

exhibition invitation

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

ההתחלה של שרון פזנר

את שרון פזנר המקסימה, אמנית שבהכשרתה למדה אדריכלות, הכרתי בשנה שעברה, דרך דייב יעקב, שסופר עליו רבות בפוסט ההתחלה. שרון הציגה תערוכה מרשימה מאוד בגלריה חנקין בחולון, ואח"כ גם שמעתי אותה מרצה על העבודות שלה, במסגרת התערוכה, בה השתתפנו (דייב ואני), "בובה עם סדק" בשבוע האיור 2015. התחלנו לעבוד על התערוכה של מולטיפוקל וחיפשתי להוסיף עוד מבטים על הסיפור, כשפניתי לנטע עמיר, היא הציעה מיד לצרף גם את שרון פזנר, וכמובן שמיד פניתי אליה, ולשמחתי, היא הסכימה להצטרף למסע שלנו. את העבודות הנפלאות של שרון ניתן לראות כאן.

הנה מה ששרון כותבת על התהליך שלה:

הופתעתי כשעדי הציעה לי להשתתף בתערוכת איור וליצור עבודות תלת ממדיות בהשראת אגדה. אני אמנית ללא ניסיון באיור ומצד שני אני אוהבת אתגרים וגם איור. זו הפעם הראשונה שאגיב אמנותית בצורה ישירה לסיפור כתוב. ומכיוון שאני לרב לא עוסקת בדמויות אנושיות, סיכמנו שאני אבטא באמצעים שלי את האווירה של הסיפור. קראתי את האגדה שבעצם לוקטה ושוחזרה על ידי חוקר אגדות גרמני. זו כנראה הסיבה לבוסריות שלה, לעובדה שהסיפורים בה אינם לגמרי מגובשים וגם אינם מתחברים אחד לשני בצורה חלקה.

החלטתי להכין ארבעה רכבים מבטון, כל אחד מסמל חלק אחר של הסיפור המקוטע. כל הרכבים בבסיסם הם בגודל שווה אבל צורותיהם הסופיות תהיינה מגוונת. בתוך הרכבים יהיו אובייקטים משמעותיים שמופיעים בסיפור. 




בעקבות פגישה של המאיירות, האמניות וצוות הגלריה, החלטתי באופן מפתיע להכין גם מיצב לחלון הראווה של המקום. המיצב יהיה מורכב מסרטים אדומים אליהם קשורים קרסי דייג. על הקרסים יהיו תלויים שלדי דגים מחוברים במפרקים שעיצבתי מנייר. אולי תהיינה עוד הפתעות תלויות. אני שמחה על ההזדמנות לחזור לעבוד בחיתוכי נייר ובכלל להשתתף בתערוכה הזו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה