exhibition invitation

exhibition invitation

יום שבת, 10 בספטמבר 2016

נעמי אינה - המשך עבודה



מכיוון שהחלטתי ורציתי להראות את האם כדמות מרכזית שחוותה את האפשרויות גורל של בנה ציירתי אותה כדמות גדולה וערומה שחלק מהעניין זה החשיפה שלה ובתוך גופה הצבתי את האופציות לתקריות שיכולות לקרות עם בנה לוקאס וגם הגורם לדאגות שלה בין אם זה השלל של הדגים בים ובין אם זו בתולת הים בעצמה.

האפשרויות לגורל בנה יכולות להיות כל אחת כאופציה נפרדת או כהשתלשלות אירועים. אפשרות אחת הנישואים לנסיכה לאחר שבחר את הנכונה, אפשרות נוספת היא קבלת הכוחות הקסומים במתנה מהחיות ואפשרות אחרונה והמחרידה היא שבתולת ים תקבל את מה שהובטח לה.

לאחר גיבוש הרעיון והחלוקה לסצינות התהליך עבודה שלי מורכב מחיפוש המנח והקו המתאים של הדמויות, הסגנון של הדמויות וההיררכיה ביניהן. את החיפוש אני עושה בעזרת ניירות פרגמנט בהנחת שכבות על גבי שכבות עד שאני מגיעה לתוצאה הרצויה ולאחר מכן העתקה לדף סקיצה סופי בעזרת השולחן אור. כאשר אני עובדת על עבודה גדולה בממדים אני נוהגת לגזור את הסצינות הקטנות ולהציב בפנים. בסוף כשיש סקיצה גמורה אז אני מתחילה להעתיק בעזרת רפידוגרף ושולחן אור לנייר הרצוי.










בעת הצביעה חשוב להחליט ממה להתחיל ובתהליך להחליט מה הטקסטורות שיעשו את מבוקשי בדרך הטובה ביותר.

באחד הרגעים כשהחלטתי להוסיף את צמחיית הים בתוך הבטן הבנתי שאין כרגע בסביבתי נייר פרגמנט וברגע האחרון מצאתי פתרון להשתמש בשקית שקופה כנייר סקיצות על גבי הקיים, מה שמאוד שעשע אותי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה